Matèries
Fer un suggeriment Refinar la cerca
Jurisprudencia sobre propiedad industrial, publicidad y derecho de la competencia / José Ramón Ferrándiz Gabriel (2007)
Títol : Jurisprudencia sobre propiedad industrial, publicidad y derecho de la competencia Tipus de document : text imprès Autors : José Ramón Ferrándiz Gabriel, Autor Editorial : Las Rozas : La Ley Data de publicació : 2007 Col·lecció : Códigos Magíster Nombre de pàgines : 1374 p. Dimensions : 25 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-9725-795-4 Matèries : Competència deslleial
Defensa de la competència
Disseny industrial
Marques
Noms comercials
Patents d'invenció
Propietat industrial:Jurisprudència
Publicitat
Ròtuls d'establimentsClassificació : 347.77 Propietat industrial, comercial i científica. Patents, marques, models, noms comercials, disseny industrial. Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1852 Jurisprudencia sobre propiedad industrial, publicidad y derecho de la competencia [text imprès] / José Ramón Ferrándiz Gabriel, Autor . - Las Rozas : La Ley, 2007 . - 1374 p. ; 25 cm. - (Códigos Magíster) .
ISBN : 978-84-9725-795-4
Matèries : Competència deslleial
Defensa de la competència
Disseny industrial
Marques
Noms comercials
Patents d'invenció
Propietat industrial:Jurisprudència
Publicitat
Ròtuls d'establimentsClassificació : 347.77 Propietat industrial, comercial i científica. Patents, marques, models, noms comercials, disseny industrial. Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1852 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131006251 347.77-8 FER Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible Marcas compuestas por nombres de celebridades / Ángel García Vidal in Cuadernos de Derecho Transnacional (CDT), vol. 14, núm. 1 (2022)
[article]
Títol : Marcas compuestas por nombres de celebridades : implicaciones jurídicas de la fama del personaje Tipus de document : document electrònic Autors : Ángel García Vidal, Autor Data de publicació : 2022 Article a la pàgina : pp. 31 Matèries : Dret de la Unió Europea
Marques
Propietat industrial
Propietat industrial:Jurisprudència
Tribunal de Justicia de la Unió EuropeaClassificació : 347.772 Marques comercials i el seu control i examen. Resum : El presente trabajo se centra en las marcas compuestas por el nombre de celebridades para examinar si la fama del personaje tiene alguna relevancia en el régimen jurídico de dichas marcas. Se analiza si el conocimiento del personaje por parte del público implica, per se, un mayor ámbito de protección de la marca, así como las implicaciones de la fama a la hora de realizar la comparación de dichas marcas con marcas de terceros y determinar si concurre riesgo de confusión o procede la especial protección de las marcas de renombre. Finalmente, cuando es un tercero quien solicita como marca el nombre de una celebridad, también se estudia el papel que puede jugar la fama del personaje para apreciar mala fe en la solicitud. El trabajo se centra en el Derecho europeo de marcas, a la luz de la más reciente jurisprudencia del Tribunal de Justicia y del Tribunal General. Enllaç al recurs electrònic : https://e-revistas.uc3m.es/index.php/CDT/article/view/6685/5323 Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=10324
in Cuadernos de Derecho Transnacional (CDT) > vol. 14, núm. 1 (2022) . - pp. 31[article] Marcas compuestas por nombres de celebridades : implicaciones jurídicas de la fama del personaje [document electrònic] / Ángel García Vidal, Autor . - 2022 . - pp. 31.
in Cuadernos de Derecho Transnacional (CDT) > vol. 14, núm. 1 (2022) . - pp. 31
Matèries : Dret de la Unió Europea
Marques
Propietat industrial
Propietat industrial:Jurisprudència
Tribunal de Justicia de la Unió EuropeaClassificació : 347.772 Marques comercials i el seu control i examen. Resum : El presente trabajo se centra en las marcas compuestas por el nombre de celebridades para examinar si la fama del personaje tiene alguna relevancia en el régimen jurídico de dichas marcas. Se analiza si el conocimiento del personaje por parte del público implica, per se, un mayor ámbito de protección de la marca, así como las implicaciones de la fama a la hora de realizar la comparación de dichas marcas con marcas de terceros y determinar si concurre riesgo de confusión o procede la especial protección de las marcas de renombre. Finalmente, cuando es un tercero quien solicita como marca el nombre de una celebridad, también se estudia el papel que puede jugar la fama del personaje para apreciar mala fe en la solicitud. El trabajo se centra en el Derecho europeo de marcas, a la luz de la más reciente jurisprudencia del Tribunal de Justicia y del Tribunal General. Enllaç al recurs electrònic : https://e-revistas.uc3m.es/index.php/CDT/article/view/6685/5323 Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=10324