Més informació de l'editorial
CESCO. Centro de Estudios de Consumo
localitzada a :
[Toledo]
Collections rattachées :
|
Documents disponibles d'aquesta editorial
Fer un suggeriment Refinar la cerca
Manual de gestión de reclamaciones de consumo en el sector de las telecomunicaciones / Ana Isabel Mendoza Losana (2010)
Títol : Manual de gestión de reclamaciones de consumo en el sector de las telecomunicaciones : incluye novedades introducidas por la Carta de Derechos de los Usuarios de Servicios de Telecomunicaciones (RD 899/2009, de 30 de mayo) Tipus de document : text imprès Autors : Ana Isabel Mendoza Losana Editorial : [Toledo] : CESCO. Centro de Estudios de Consumo Data de publicació : 2010 Col·lecció : Cuadernos temáticos de consumo núm. 5 Nombre de pàgines : 268 p. Dimensions : 21 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-693-4508-5 Nota general : Bibliografia: p. 263-266 Matèries : Consumidors
Telecomunicacions:ReclamacionsClassificació : 347.446.5 Protecció consumidors en els contractes en general. Resum : Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1081 Manual de gestión de reclamaciones de consumo en el sector de las telecomunicaciones : incluye novedades introducidas por la Carta de Derechos de los Usuarios de Servicios de Telecomunicaciones (RD 899/2009, de 30 de mayo) [text imprès] / Ana Isabel Mendoza Losana . - [Toledo] : CESCO. Centro de Estudios de Consumo, 2010 . - 268 p. ; 21 cm. - (Cuadernos temáticos de consumo; 5) .
ISBN : 978-84-693-4508-5
Bibliografia: p. 263-266
Matèries : Consumidors
Telecomunicacions:ReclamacionsClassificació : 347.446.5 Protecció consumidors en els contractes en general. Resum : Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=1081 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131007139 347.446.5 MEN Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible