Més informació de l'autor
Autor Marcos Bocos Torres |
Documents disponibles escrits per aquest autor
Fer un suggeriment Refinar la cerca
La Ley de Marcas / Marcos Bocos Torres (2003)
Títol : La Ley de Marcas : estudio de la nueva Ley de Marcas y su aplicación práctica en la empresa Tipus de document : text imprès Autors : Marcos Bocos Torres, Autor Editorial : Barcelona : SERVIDOC Data de publicació : 2003 Col·lecció : Biblioteca legal de la empresa Nombre de pàgines : 366 p. Dimensions : 22 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-932828-3-7 Matèries : Agents de la propietat industrial
Delictes contra la propietat industrial
Internet
Marques comunitàries
Marques:Legislació:2001
Noms comercials
Ròtuls d'establimentsClassificació : 347.772 Marques comercials i el seu control i examen. Resum : Cap. 1: La marca: concepto y análisis histórico.
Cap. 2: La marca: fundamentos del derecho de marcas. Examen de las prohibiciones legales.
Cap. 3: La violación del derecho de marcas.
Cap. 4: los productos y servicios.
Cap. 5: La solicitud y el procedimiento de registro.
Cap. 6: La marca como derecho de propiedad.
Cap. 7: Las marcas e Internet.
Cap. 8: Los nombres comerciales y rótulos de establecimiento.
Cap. 9: La marca comunitaria.
Cap. 10: Marca internacional.
Cap. 11: Los agentes de la propiedad industrial.
Texto de la Ley de Marcas.
Reglamento de la Ley de Marcas.
Conclusión.
GlosarioPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3407 La Ley de Marcas : estudio de la nueva Ley de Marcas y su aplicación práctica en la empresa [text imprès] / Marcos Bocos Torres, Autor . - Barcelona : SERVIDOC, 2003 . - 366 p. ; 22 cm. - (Biblioteca legal de la empresa) .
ISBN : 978-84-932828-3-7
Matèries : Agents de la propietat industrial
Delictes contra la propietat industrial
Internet
Marques comunitàries
Marques:Legislació:2001
Noms comercials
Ròtuls d'establimentsClassificació : 347.772 Marques comercials i el seu control i examen. Resum : Cap. 1: La marca: concepto y análisis histórico.
Cap. 2: La marca: fundamentos del derecho de marcas. Examen de las prohibiciones legales.
Cap. 3: La violación del derecho de marcas.
Cap. 4: los productos y servicios.
Cap. 5: La solicitud y el procedimiento de registro.
Cap. 6: La marca como derecho de propiedad.
Cap. 7: Las marcas e Internet.
Cap. 8: Los nombres comerciales y rótulos de establecimiento.
Cap. 9: La marca comunitaria.
Cap. 10: Marca internacional.
Cap. 11: Los agentes de la propiedad industrial.
Texto de la Ley de Marcas.
Reglamento de la Ley de Marcas.
Conclusión.
GlosarioPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3407 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131005019 347.772-2"2001" BOC Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible