Matèries
Fer un suggeriment Refinar la cerca
Aspectos jurídicos de los contratos atípicos (II) / Eduardo Chuliá Vicent (1995)Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131002524 347.74/.76 CHU Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible Contratos mercantiles (2009)
Títol : Contratos mercantiles : Tomo II Tipus de document : text imprès Autors : Eduardo Valpuesta Gastaminza, Editor ; José Mª de la Cuesta Rute, Director Menció d'edició : 2ª ed Editorial : Barcelona : Bosch Data de publicació : 2009 Nombre de pàgines : p. 861-1502 Dimensions : 24 cm ISBN/ISSN/DL : 978-8497-904858(Tomo2-) Matèries : Contractes d'allotjament
Contractes d'aparcament
Contractes d'arrendaments empresarials
Contractes d'arrendaments financers
Contractes d'enginyeria
Contractes de comercialització
Contractes de dipòsit
Contractes de facturació
Contractes de finançament
Contractes de garanties
Contractes de gestió hotelera
Contractes de reserva de places hoteleres
Contractes de transport per carretera
Contractes de viatges
Contractes mercantils:Formularis
Contractes publicitaris
Fiances
Préstecs bancarisTags : cartes patrocini factoring renting leasing flotants consulting engineering turisme catering viatge combinat pack turístic Classificació : 347.74 CONTRACTES MERCANTILS Nota de contingut : ..
Continuació del Volum I
PARTE III MERCADO DE SERVICIOS
CAPÍTULO IX. Contratos publicitarios 1. Consideraciones preliminares 2. Disposiciones generales sobre contratos publicitarios en la LGP 3. Contrato de publicidad 4. Contrato de difusión publicitaria 5. Contrato de creación publicitaria 6. Contrato de patrocinio 7. Contrato de bartering 8. Contratos de merchandising
CAPÍTULO X. Contratos turísticos 1. De los llamados contratos turísticos 2. Las Agencias de viajes 3. Clases de contratos turísticos 4. Contrato de gestión hotelera 5. Contrato de reserva de un cupo de plazas de alojamiento 6. Hospedaje 7. Catering 8. El viaje combinado
CAPÍTULO XI. El contrato de transporte terrestre de mercancías 1. Introducción 2. La reglamentación del contrato de transporte 3. Concepto 4. Características 5. Clases de (contratos de) transporte 6. Naturaleza jurídica 7. Elementos personales 8. Elementos reales 9. Elementos formales 10. Contenido del contrato de transporte 11. Responsabilidad del porteador 12. Reclamaciones y ejercicio de acciones
CAPÍTULO XII. Contratos de arrendamiento de obra mercantiles. Contratos de ingeniería 1. La «categoría» de los arrendamientos de obra mercantiles 2. Los llamados «contratos de ingeniería» (engineering)
CAPÍTULO XIII. Contratos de depósito mercantil y de aparcamiento 1. Concepto y notas características del depósito mercantil 2. Regulación legal 3. Contenido del contrato 4. Extinción 5. Depósitos mercantiles especiales 6. Contrato de aparcamiento
PARTE IV MERCADO FINANCIERO
CAPÍTULO XIV. Contratos de colaboración en la financiación 1. Introducción 2. Contrato de préstamo mercantil 3. Contrato de factoring 4. Contrato de arrendamiento financiero o leasing 5. Contrato de renting 6. Los derivados financieros
CAPÍTULO XV. Contratos de garantía 1. Marco general de las garantías en la contratación mercantil 2. Fianza mercantil 3. Garantías autónomas 4. Cartas de patrocinioPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=155 Contratos mercantiles : Tomo II [text imprès] / Eduardo Valpuesta Gastaminza, Editor ; José Mª de la Cuesta Rute, Director . - 2ª ed . - Barcelona : Bosch, 2009 . - p. 861-1502 ; 24 cm.
ISSN : 978-8497-904858(Tomo2-)
Matèries : Contractes d'allotjament
Contractes d'aparcament
Contractes d'arrendaments empresarials
Contractes d'arrendaments financers
Contractes d'enginyeria
Contractes de comercialització
Contractes de dipòsit
Contractes de facturació
Contractes de finançament
Contractes de garanties
Contractes de gestió hotelera
Contractes de reserva de places hoteleres
Contractes de transport per carretera
Contractes de viatges
Contractes mercantils:Formularis
Contractes publicitaris
Fiances
Préstecs bancarisTags : cartes patrocini factoring renting leasing flotants consulting engineering turisme catering viatge combinat pack turístic Classificació : 347.74 CONTRACTES MERCANTILS Nota de contingut : ..
Continuació del Volum I
PARTE III MERCADO DE SERVICIOS
CAPÍTULO IX. Contratos publicitarios 1. Consideraciones preliminares 2. Disposiciones generales sobre contratos publicitarios en la LGP 3. Contrato de publicidad 4. Contrato de difusión publicitaria 5. Contrato de creación publicitaria 6. Contrato de patrocinio 7. Contrato de bartering 8. Contratos de merchandising
CAPÍTULO X. Contratos turísticos 1. De los llamados contratos turísticos 2. Las Agencias de viajes 3. Clases de contratos turísticos 4. Contrato de gestión hotelera 5. Contrato de reserva de un cupo de plazas de alojamiento 6. Hospedaje 7. Catering 8. El viaje combinado
CAPÍTULO XI. El contrato de transporte terrestre de mercancías 1. Introducción 2. La reglamentación del contrato de transporte 3. Concepto 4. Características 5. Clases de (contratos de) transporte 6. Naturaleza jurídica 7. Elementos personales 8. Elementos reales 9. Elementos formales 10. Contenido del contrato de transporte 11. Responsabilidad del porteador 12. Reclamaciones y ejercicio de acciones
CAPÍTULO XII. Contratos de arrendamiento de obra mercantiles. Contratos de ingeniería 1. La «categoría» de los arrendamientos de obra mercantiles 2. Los llamados «contratos de ingeniería» (engineering)
CAPÍTULO XIII. Contratos de depósito mercantil y de aparcamiento 1. Concepto y notas características del depósito mercantil 2. Regulación legal 3. Contenido del contrato 4. Extinción 5. Depósitos mercantiles especiales 6. Contrato de aparcamiento
PARTE IV MERCADO FINANCIERO
CAPÍTULO XIV. Contratos de colaboración en la financiación 1. Introducción 2. Contrato de préstamo mercantil 3. Contrato de factoring 4. Contrato de arrendamiento financiero o leasing 5. Contrato de renting 6. Los derivados financieros
CAPÍTULO XV. Contratos de garantía 1. Marco general de las garantías en la contratación mercantil 2. Fianza mercantil 3. Garantías autónomas 4. Cartas de patrocinioPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=155 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131006703 347.74/.77 CON Llibre (3 dies) Biblioteca Sala de consulta Disponible Curso de derecho mercantil. Tomo II (2001)
Títol : Curso de derecho mercantil. Tomo II : contratación mercantil, derecho de los valores, derecho concursal, derecho de la navegación Tipus de document : text imprès Autors : Aurelio Menéndez Menéndez, Autor ; Rodrigo Uría González, Autor Editorial : Madrid : Civitas Data de publicació : 2001 Nombre de pàgines : 1614 p. Dimensions : 25 cm ISBN/ISSN/DL : 84-470-1569-6 (tom 2) Matèries : Assegurances
Assegurances aèries
Assegurances marítimes
Avals
Contaminació de l'aigua
Contractes bancaris
Contractes d'arrendament de serveis
Contractes d'enginyeria
Contractes d'obra
Contractes de col·laboració
Contractes de comissió
Contractes de compravenda mercantil
Contractes de dipòsit
Contractes de distribució
Contractes de garanties
Contractes de transport
Contractes de viatges
Contractes mercantils
Contractes publicitaris
Dret aeronàutic
Dret concursal
Dret marítim
Dret mercantil
Lletres de canvi
Mercats de valors
Societats de capital-riscTags : "contractes de noliejament" fletamiento "salvament marítim" Classificació : 347.7 DRET MERCANTIL.DRET COMERCIAL Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2410 Curso de derecho mercantil. Tomo II : contratación mercantil, derecho de los valores, derecho concursal, derecho de la navegación [text imprès] / Aurelio Menéndez Menéndez, Autor ; Rodrigo Uría González, Autor . - Madrid : Civitas, 2001 . - 1614 p. ; 25 cm.
ISSN : 84-470-1569-6 (tom 2)
Matèries : Assegurances
Assegurances aèries
Assegurances marítimes
Avals
Contaminació de l'aigua
Contractes bancaris
Contractes d'arrendament de serveis
Contractes d'enginyeria
Contractes d'obra
Contractes de col·laboració
Contractes de comissió
Contractes de compravenda mercantil
Contractes de dipòsit
Contractes de distribució
Contractes de garanties
Contractes de transport
Contractes de viatges
Contractes mercantils
Contractes publicitaris
Dret aeronàutic
Dret concursal
Dret marítim
Dret mercantil
Lletres de canvi
Mercats de valors
Societats de capital-riscTags : "contractes de noliejament" fletamiento "salvament marítim" Classificació : 347.7 DRET MERCANTIL.DRET COMERCIAL Permalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=2410 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131004628 347.7 CUR Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible Derecho de la comunicación / Ana Azurmendi (2011)
Títol : Derecho de la comunicación Tipus de document : text imprès Autors : Ana Azurmendi, Autor Editorial : Barcelona : Bosch Data de publicació : 2011 Nombre de pàgines : 338 p. Dimensions : 22 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-9790-835-1 Nota general : Índex
Inclou Continguts complementaris on-lineMatèries : Contractes publicitaris
Dret a l'honor
Dret a la informació
Dret a la intimitat
Dret a la pròpia imatge
Dret de comunicació
Drets dels infants
Drets fonamentals
Llibertat d'expressió
Menors d'edat:Protecció
Publicitat
Publicitat il·lícitaClassificació : 342.73 Drets individuals Nota de contingut :
PRIMERA PARTE
EL DERECHO HUMANO A LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN Y A LA INFORMACIÓN
CAPÍTULO 1. Reconocimiento constitucional de los derechos a la libertad de expresión y a la información
CAPÍTULO 2. Libertad de expresión y derecho a la información en el Convenio Europeo de Derechos del Hombre y en la jurisprudencia del Tribunal Europeo de Derechos Humanos
CAPÍTULO 3. Derecho de rectificación y libertad de expresión
SEGUNDA PARTE
LOS LÍMITES DEL DERECHO A LA INFORMACIÓN Y A LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN
CAPÍTULO 4. El derecho al honor
CAPÍTULO 5. El derecho a la intimidad
CAPÍTULO 6. El derecho a la propia imagen
CAPÍTULO 7. El derecho del menor a una especial protección ante los medios de comunicación
TERCERA PARTE
DERECHOS DE LOS PROFESIONALES DE LA COMUNICACIÓN
CAPÍTULO 8. El secreto profesional periodístico
CAPÍTULO 9. La cláusula de conciencia
CAPÍTULO 10. Los derechos de autor
CUARTA PARTE
El RÉGIMEN JURÍDICO DE LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN
CAPÍTULO 11. Internet: estatuto jurídico
CAPÍTULO 12. Régimen jurídico de la televisión
CAPÍTULO 13. Estatuto jurídico de la radio
QUINTA PARTE
EL RÉGIMEN JURÍDICO DE LA PUBLICIDAD
CAPÍTULO 14. Regulación de la publicidadPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3694 Derecho de la comunicación [text imprès] / Ana Azurmendi, Autor . - Barcelona : Bosch, 2011 . - 338 p. ; 22 cm.
ISBN : 978-84-9790-835-1
Índex
Inclou Continguts complementaris on-line
Matèries : Contractes publicitaris
Dret a l'honor
Dret a la informació
Dret a la intimitat
Dret a la pròpia imatge
Dret de comunicació
Drets dels infants
Drets fonamentals
Llibertat d'expressió
Menors d'edat:Protecció
Publicitat
Publicitat il·lícitaClassificació : 342.73 Drets individuals Nota de contingut :
PRIMERA PARTE
EL DERECHO HUMANO A LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN Y A LA INFORMACIÓN
CAPÍTULO 1. Reconocimiento constitucional de los derechos a la libertad de expresión y a la información
CAPÍTULO 2. Libertad de expresión y derecho a la información en el Convenio Europeo de Derechos del Hombre y en la jurisprudencia del Tribunal Europeo de Derechos Humanos
CAPÍTULO 3. Derecho de rectificación y libertad de expresión
SEGUNDA PARTE
LOS LÍMITES DEL DERECHO A LA INFORMACIÓN Y A LA LIBERTAD DE EXPRESIÓN
CAPÍTULO 4. El derecho al honor
CAPÍTULO 5. El derecho a la intimidad
CAPÍTULO 6. El derecho a la propia imagen
CAPÍTULO 7. El derecho del menor a una especial protección ante los medios de comunicación
TERCERA PARTE
DERECHOS DE LOS PROFESIONALES DE LA COMUNICACIÓN
CAPÍTULO 8. El secreto profesional periodístico
CAPÍTULO 9. La cláusula de conciencia
CAPÍTULO 10. Los derechos de autor
CUARTA PARTE
El RÉGIMEN JURÍDICO DE LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN
CAPÍTULO 11. Internet: estatuto jurídico
CAPÍTULO 12. Régimen jurídico de la televisión
CAPÍTULO 13. Estatuto jurídico de la radio
QUINTA PARTE
EL RÉGIMEN JURÍDICO DE LA PUBLICIDAD
CAPÍTULO 14. Regulación de la publicidadPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3694 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131007642 342.73 AZU Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible El contrato de patrocinio publicitario / Lídia Arnau Raventós (2001)
Títol : El contrato de patrocinio publicitario Tipus de document : text imprès Autors : Lídia Arnau Raventós, Autor Editorial : Las Rozas : La Ley Data de publicació : 2001 Col·lecció : Biblioteca de derecho de los negocios Nombre de pàgines : 407 p. Dimensions : 25 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-9725-175-4 Nota general : Bibliografia: p. 395-407 Matèries : Contractes de patrocini
Contractes publicitaris
Contractes publicitaris:FormularisClassificació : 347.777 Publicitat. Anuncis Resum : Capítulo I)Concepto
Capítulo II)Delimitación del Contrato
Capítulo III)Características del Contrato
Capítulo IV) Los Sujetos del Contrato
Capítulo V) El Objeto del Contrato
Capítulo VI) La Causa del Contrato
Capítulo VII) Las Obligaciones del Contrato
Capítulo VIII) Cláusulas Típicas del Contrato
Capítulo IX) La Forma del Contrato
Capítulo X)La Vigencia del Contrato
Capítulo XI) La extinción del Contrato
FormulariosPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3374 El contrato de patrocinio publicitario [text imprès] / Lídia Arnau Raventós, Autor . - Las Rozas : La Ley, 2001 . - 407 p. ; 25 cm. - (Biblioteca de derecho de los negocios) .
ISBN : 978-84-9725-175-4
Bibliografia: p. 395-407
Matèries : Contractes de patrocini
Contractes publicitaris
Contractes publicitaris:FormularisClassificació : 347.777 Publicitat. Anuncis Resum : Capítulo I)Concepto
Capítulo II)Delimitación del Contrato
Capítulo III)Características del Contrato
Capítulo IV) Los Sujetos del Contrato
Capítulo V) El Objeto del Contrato
Capítulo VI) La Causa del Contrato
Capítulo VII) Las Obligaciones del Contrato
Capítulo VIII) Cláusulas Típicas del Contrato
Capítulo IX) La Forma del Contrato
Capítulo X)La Vigencia del Contrato
Capítulo XI) La extinción del Contrato
FormulariosPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=3374 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131004640 347.777 ARN Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible Externalización de actividades laborales (outsourcing) (2002)PermalinkGuía para la contratación mercantil (2022)PermalinkLa compraventa programática de publicidad comportamental online y sus implicaciones en materia de protección de datos / Laia Itziar Reyes Rico in Actualidad jurídica Uría Menéndez, núm. 52 (desembre 2019)PermalinkLas declaraciones publicitarias en la contratación / Sara Zubero Quintanilla (2017)PermalinkMarca y publicidad comercial / Ángel Martínez Gutiérrez (2009)PermalinkMemento práctico contratos mercantiles 2006-2007 (2006)PermalinkMemento práctico contratos mercantiles 2015-2016 (2015)Permalink