Més informació de l'autor
Autor Pajín Echevarría, Pablo |
Documents disponibles escrits per aquest autor
Fer un suggeriment Refinar la cerca
GPS Consumo (2017)
Títol : GPS Consumo Tipus de document : text imprès Autors : Pajín Echevarría, Pablo, Autor Editorial : Valencia : Tirant lo Blanch Data de publicació : 2017 Col·lecció : GPS Tirant Nombre de pàgines : 496 p. Dimensions : 24 cm ISBN/ISSN/DL : 978-84-9143-570-9 Matèries : Arbitratge i laude:Procediment
Associacions de consumidors i usuaris
Competència deslleial
Consumidors
Contractes celebrats fora d'establiment mercantil
Mediació de consum
Publicitat il·lícita
Responsabilitat per productesTags : "fulls de reclamació" Classificació : 347.446.5 Protecció consumidors en els contractes en general. Nota de contingut : [..]
1. Mercado único y consumidores
2. Noción de consumidor y usuario
3. Las asociaciones de consumidores
4. El sistema arbitral de consumo
5. Venta a distancia y contratos celebrados fuera del establecimiento del empresario
6. Prácticas desleales con consumidores
7. Régimen de responsabilidad y garantía de los productos y servicios
8. Reclamaciones sectoriales de consumo
9. Servicios de información, mediación y defensa del consumidor - OMIC - hojas de reclamaciones, infracciones y sancionesPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7439 GPS Consumo [text imprès] / Pajín Echevarría, Pablo, Autor . - Valencia : Tirant lo Blanch, 2017 . - 496 p. ; 24 cm. - (GPS Tirant) .
ISBN : 978-84-9143-570-9
Matèries : Arbitratge i laude:Procediment
Associacions de consumidors i usuaris
Competència deslleial
Consumidors
Contractes celebrats fora d'establiment mercantil
Mediació de consum
Publicitat il·lícita
Responsabilitat per productesTags : "fulls de reclamació" Classificació : 347.446.5 Protecció consumidors en els contractes en general. Nota de contingut : [..]
1. Mercado único y consumidores
2. Noción de consumidor y usuario
3. Las asociaciones de consumidores
4. El sistema arbitral de consumo
5. Venta a distancia y contratos celebrados fuera del establecimiento del empresario
6. Prácticas desleales con consumidores
7. Régimen de responsabilidad y garantía de los productos y servicios
8. Reclamaciones sectoriales de consumo
9. Servicios de información, mediación y defensa del consumidor - OMIC - hojas de reclamaciones, infracciones y sancionesPermalink : https://icater.cataleg-biblioteca.cat/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=7439 Reserva
Reservar aquest documentExemplars (1)
Codi de barres Signatura topogràfica Tipus de document Localització Secció Estat 1131008713 347.446.5 GPS Llibre (setmanal) Biblioteca Sala de consulta Disponible