Publicat el procediment que regula la transmissió d'escriptures notarials a la Direcció General de Tributs
El decret regula el procediment de transmissió d'escriptures d'acord amb el que s'estableix a l'article 15 de la L. 7/2004, de 16 de juliol, mesures fiscals i administratives.
Article 15
Obligació de la tramesa telemàtica dels documents autoritzats pels notaris
En els terminis i les condicions que s'estableixin per reglament, els notaris estan obligats a trametre per via telemàtica, a les delegacions de la Direcció General de Tributs i les oficines liquidadores, els documents a què fan referència els articles 32.3 de la Llei de l'Estat 29/1987, del 18 de desembre, de l'impost sobre successions i donacions, i 52 del text refós de la Llei de l'impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats.
Accés al Decret 7/2021, de 9 de febrer, sobre el procediment de tramesa telemàtica a l'Agència Tributària de Catalunya de documents autoritzats a les notaries de Catalunya. DOGC 8339, 11/02/2021